marți, 19 mai 2009

BU - blogoteca universala

ma tot gandesc ce este si ce va deveni blogoteca asta din ce in ce mai...nesfarsita :); am avut initial gandul ca ma inscriu de buna voie intr-o lume anume, ca un fel de secta...iar eu m-am ferit toata viata de grupulete si de "bisericute"; mi-a fost teama ca voi fi "prelucrata" si ca cineva ar putea sa-mi umble necuviincios la spirit; iar spiritul meu trebuia sa circule liber si pretutindeni; poate ca este o apucatura paranoica pur si simplu si nu vreo masura isteata de conservare a mintii...nu stiu nici eu...dar tot din obsesia libertatii de spirit, pe care o am si pe care mi-o cultiv zi de zi, luptandu-ma cu ceilalti, dar si cu mine, din obsesia acestei libertati - spuneam - m-am linistit singura si mi-am dat seama ca de fapt, blogoteca e o mare biblioteca de ganduri si creatii ale dragii mele umanitati;
ei! mare descoperire! evident ca asta este! da, dar e fantastic! atatia oameni, atatea ganduri, atatea suflete, libere sa spuna, libere sa ofere, sa arate, sa creeze! oameni care scriu de pretutindeni, la orice ora, care vorbesc, sunt vii...simt ca tine, au trairi care iti suna atat de familiar, vin cu idei la care nu te-ai gandit...da, si cartile iti ofera asta; dar ele sunt scrise de scriitori, mai mult sau mai putin consacrati, dupa corecturi, editari, publicitate...aici scriu oameni ca tine, iar unii scriu frumos, cu talent, interesant si nu au trebuit sa bata la usa niciunei edituri; au avut sansa de a darui si de a creste frumosul lumii, prin cateva click-uri;
aici totul e natural la superlativ; e cald, e acum; e uman pur si simplu...

4 comentarii:

CIV spunea...

e chiar din contra...toata lumea scrie, simte se dezlantuie. Dar toti sunt singuri..O multime izolata, toti suntem legati/conectati de ceilalti..Dar suntem singuri.

uchi spunea...

draga valentin, ai dreptate; suntem insula langa insula...

Dorian Ilie spunea...

suntem singuri impreuna! marchons, marchons... :P

uchi spunea...

hahaha; dorian, ce bine de tine ca suferi de optimism incurabil :)
bolnavule :P :D