miercuri, 1 decembrie 2010

La multi ani, Romania mea!

La multi ani, Romania mea! Iti doresc sa nu mai fii asa de naucita, sa te iubeasca si sa te pretuiasca romanii tai! Iti doresc sa nu mai iesi jerpelita in lume, sa ai si tu niste haine mai acatari cand te intalnesti cu europencele si nu numai cu ele, ca sa nu se mai uite nimeni de sus la tine, draga mea! e pacat si ma doare sufletul sa te vad asa, pentru ca tu esti atat de frumoasa si poti si meriti atat de mult! iti mai doresc sa ai privirea senina, pentru ca prea te vad trista in ultima vreme! nu ti-a fost niciodata usor pentru ca nu ai fost niciodata vreo norocoasa, dar ai mai prins si tu si vremuri bune; pe acestea le vreau iar pentru tine, draga mea! asa ca Romania mea, sa-ti dea Dumnezeu obraz curat, frunte linistita, haine cumsecade si-un viitor bun!

Niciun comentariu: